Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyon oldu Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 yenerek seriyi 3-1 kazanarak Türkiye Basketbol Süper Ligi şampiyonu oldu. Maçın ilk iki dakikasında her iki takım da skor üretemezken Beşiktaş, Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla 5. dakikayı 8-6 önde tamamladı. İlk periyodu 20-16 önde kapatan Beşiktaş, devreye ise 45-40 üstün girdi. Ancak Fenerbahçe,…
Fenerbahçe Beko, seriyi 3-1 kazanarak şampiyon oldu
Fenerbahçe Beko, Beşiktaş GAİN’i 77-75 yenerek seriyi 3-1 kazanarak Türkiye Basketbol Süper Ligi şampiyonu oldu. Maçın ilk iki dakikasında her iki takım da skor üretemezken Beşiktaş, Sertaç Şanlı’nın dış atışıyla 5. dakikayı 8-6 önde tamamladı. İlk periyodu 20-16 önde kapatan Beşiktaş, devreye ise 45-40 üstün girdi. Ancak Fenerbahçe, ikinci yarıda oyuna ağırlığını koyarak farkı kapatmayı başardı ve final periyoduna 60-56 önde girdi.
Son çeyrekte de üstün bir performans sergileyen Beşiktaş, 4 dakika kala 71-65 öne geçti. Ancak Fenerbahçe, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üçlüğüyle skoru 77-75 lehine çevirdi ve maçı kazanmayı başardı. Bu sonuçla Fenerbahçe Beko, şampiyonluk kupasını kaldırarak 2025-26 sezonunun şampiyonu oldu.
Kupa töreninde Fenerbahçe Beko oyuncuları ve teknik ekibi madalyalarını alırken, kaptan Melih Mahmutoğlu kupa sevincini Nando de Colo ile paylaştı. Final serisinin en değerli oyuncusu (MVP) ödülü ise Fenerbahçe Beko’dan Wade Baldwin’a verildi. Bakan Osman Aşkın Bak da şampiyon Fenerbahçe Beko’yu tebrik ederek başarılı performanslarından dolayı kutladı.
Reklam & İşbirliği : [email protected]